loading...

تک موزیک

  صوتی آهنگ دلمم دیگه تنگ نیست حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست آهنگ من کلی دلتنگم برات حامد برادران من کمی دلتنگم برات با همه میجنگم برات حامد برادران آهنگ گفتم بعد از تو دیوونه میشم با

حسین بازدید : 36 یکشنبه 03 اسفند 1399

 

صوتی آهنگ دلمم دیگه تنگ نیست

حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست

آهنگ من کلی دلتنگم برات حامد برادران

من کمی دلتنگم برات با همه میجنگم برات حامد برادران

آهنگ گفتم بعد از تو دیوونه میشم باور نکردی

اهنگ رفتی از پیشم دیوونه میشم

صوتی اهنگ گفتم بعد از تو دیوونه میشم حامد برادران

صوتی اهنگ کی گذاشت تو بری من یا قلب خودت

صوتی اهنگ من کمی دلتنگم برات با همه میجنگم برات حامد برادران

صوتی اهنگ حامد برادران

صوتی اهنگ من کلی دلتنگم برات حامد برادران

حامد برادران رفتی از پیشم

صوتی اهنگ حالا بعد از تو دیگه هیچی قشنگ نیست

صوتی آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو